hogy érted azt, hogy túl sok? erre kíváncsi vagyok. A témát én is szeretem, bár naponta többször elmegyek mellette, elvégre itt lakom. igyekszem feltérképezni, hogy hol és miért is... Azt a nyomorék és egyébként meglehetősen csúnya, de jól fotózható felüljárót pedig már régóta bele akarom rakni egy képbe... most úgy éreztem sikerült.
apropó: megcsináltam ugye újra, ahogy anno beszéltünk róla a víztornyos képet. szerinted így jobb... én elégedetebb vagyok vele. ami persze továbbra sem feltétlenül jelenti azt, hogy így jó is...
szerintem a kép közepén nagyon összetorlódtak a formák. ki lehet venni őket nagyrészt, de sokkal szerencsésebb lett volna balra lépned egyet fotózás közben (ami, gondolom, egyet jelentett volna azzal, hogy ráállj a sínekre), így ugyanis a kép a szimmetrikus kompozíciója miatt elbillen balra (ergo a jobb oldala -nekem!- felesleges).
a víztornyos kép pedig tényleg jó lett így, de hát eleve jobb fekete-fehérben.
értem, amit mondasz. bár nekem talán pont emiatt a torlódás miatt tetszik, ahogy egymásra torlódik görbe az egyenessel, a kerek a szögletessel, a sötét a világossal, egymásra merőleges vonalak szelik keresztbe-kasul egymást. A középre komponálástól pedig elkezd egyensúlyozni, hogy akkor jobb, vagy a bal, a szemed keres-kutat, de a játék nem dől el, vagy Te eldöntöd magadban. Egyelőre még nekem is furcsa kicsit, most szokom, hogy van élet az aranymetszésen túl...
fúúj, minden reggel itt megyek át.. ez az építmény ocsmány és szar úgy ahogy van. egyáltalán nem szellőzik, nem raktak bele kukákat, a lift sosem működik, az oldala pedig darabonként szakad le. de azért van fény a felüljáró végén! :DD a fotó amúgy nem rossz, tetszik benne a szögek és az ívek rendezett keszekuszasága. és érdekes, hogy a felsővezeték olyan, mintha a sínpár tükörképe lenne az égben..
ó... jobb, az mindig lehetne. csak nyugodtan mondjad. érdekel a véleményed, mert sok szempontból tapasztaltabb vagy mint én.
Móni köszönöm! azt a szart én is utálom egyébként, de nagyon jól fényképezhető. egyszer fogok ott forgatni valami posztapokaliptikus filmet, annyira le van lakva és szét van verve.
Egyetemi hallgató vagyok. 14 éves korom óta fényképezem. Igyekszem megtalálni a természetes formák absztrakt oldalát. Szeretem az apró dolgokat, szeretem a tükröződéseket. Szeretek kísérletezni hosszú expozíciós időkkel. Általában kézben tartom a kamerát, de az éjszakai felvételeket természetesen állványról készítem. Többnyire tárgyakat, tájakat, de leginkább épületeket fotózok. A dokumentarizmust (fotográfia történeti értelemben) nagyon szeretem, de egyenlőre nem érzem magam elég érettnek a művelésére. Természetesen próbálkozom, akárcsak a természetfotóval. ***I'm a 21 year old university student from Hungary. I'm doing photographs since I was 14. I try to find the abstract side of natural things. I like small, tiny things. I like reflections. I like to experiment with long expositions. Commonly I hold the camera in my hands, but naturally for the night shots, I'm using a tripod. Mostly I'm taking pictures about buildings, but also about small objects, and taking landscapes. I really like street photography (or, as we europeans call it: subjective documentarism), but I think, I don't have enough experience to make pictures in that style. But I'm trying.
9 megjegyzés:
ez nekem túl sok egy képnek. a korábbiak szerintem jobban sikerültek.
de a témaválasztás tetszik.
hogy érted azt, hogy túl sok? erre kíváncsi vagyok. A témát én is szeretem, bár naponta többször elmegyek mellette, elvégre itt lakom. igyekszem feltérképezni, hogy hol és miért is... Azt a nyomorék és egyébként meglehetősen csúnya, de jól fotózható felüljárót pedig már régóta bele akarom rakni egy képbe... most úgy éreztem sikerült.
apropó: megcsináltam ugye újra, ahogy anno beszéltünk róla a víztornyos képet. szerinted így jobb... én elégedetebb vagyok vele. ami persze továbbra sem feltétlenül jelenti azt, hogy így jó is...
ja a szerinted így jobb kérdés akart lenni... bocs.
szerintem a kép közepén nagyon összetorlódtak a formák. ki lehet venni őket nagyrészt, de sokkal szerencsésebb lett volna balra lépned egyet fotózás közben (ami, gondolom, egyet jelentett volna azzal, hogy ráállj a sínekre), így ugyanis a kép a szimmetrikus kompozíciója miatt elbillen balra (ergo a jobb oldala -nekem!- felesleges).
a víztornyos kép pedig tényleg jó lett így, de hát eleve jobb fekete-fehérben.
értem, amit mondasz. bár nekem talán pont emiatt a torlódás miatt tetszik, ahogy egymásra torlódik görbe az egyenessel, a kerek a szögletessel, a sötét a világossal, egymásra merőleges vonalak szelik keresztbe-kasul egymást. A középre komponálástól pedig elkezd egyensúlyozni, hogy akkor jobb, vagy a bal, a szemed keres-kutat, de a játék nem dől el, vagy Te eldöntöd magadban. Egyelőre még nekem is furcsa kicsit, most szokom, hogy van élet az aranymetszésen túl...
fúúj, minden reggel itt megyek át.. ez az építmény ocsmány és szar úgy ahogy van. egyáltalán nem szellőzik, nem raktak bele kukákat, a lift sosem működik, az oldala pedig darabonként szakad le. de azért van fény a felüljáró végén! :DD
a fotó amúgy nem rossz, tetszik benne a szögek és az ívek rendezett keszekuszasága. és érdekes, hogy a felsővezeték olyan, mintha a sínpár tükörképe lenne az égben..
persze, nem azt mondtam, hogy úgy szar, ahogy van. jó ez. csak lehetne még jobb...
na inkább békénhagylak ezzel.
ó... jobb, az mindig lehetne. csak nyugodtan mondjad. érdekel a véleményed, mert sok szempontból tapasztaltabb vagy mint én.
Móni köszönöm! azt a szart én is utálom egyébként, de nagyon jól fényképezhető. egyszer fogok ott forgatni valami posztapokaliptikus filmet, annyira le van lakva és szét van verve.
Megjegyzés küldése