2010. február 2., kedd

Kedves olvasók!

Nem is oly rég azért illesztettem be a jobb oldalt látható kis számlálót, mert látni szerettem volna, hogy van-e egyáltalán ember, aki (Gergőt és Dinit leszámítva) olvassa, pontosabban nézi ezt a kis blogot.
A számláló minden egyes ide kattintást regisztrál (ezért, amikor jövök szerkeszteni, én is megjelenek rajta néha, ez a kétszáznyolcvanhétből kb 23 alkalommal lehetett így), és ha jól látom minden egyes nappal 12-13 (+/- 1 - vagyis én) kattintással tovább növekszik. Még ha arról is van szó, hogy lelkes barátaim naponta háromszor-négyszer idetévednek, mert kíváncsiak, hogy mégis vajon van-e valami új. És tegyük fel, hogy csupán csak négy ilyen barátom van, az akkor is hárommal több, mint amennyi kommentet hagy maga után.
A kommentre nem féktelen egoizmusomból eredően van szükségem, hanem mert egészegyszerűen kíváncsi vagyok a véleményetekre. Tehát nem dicséretet várok, hanem kritikát. Hogy miért csinálom rosszul, és hogyan csinálhatnám jobban...
Persze én egyébként így teljesen jól meg vagyok ... és ha ez nektek is így jó, akkor oké...

5 megjegyzés:

Tomster írta...

jól tetted, hogy beillesztetted a számlálót. hadd pörögjön :)

Gergő írta...

István, mindent szarul csinálsz, a blogod is egy nagy szar, a számlálód is egy nagy szar. Öööö... Vagy nem így gondoltad a kritikát?

Mráz István [Space] írta...

Gergő akárcsak a rajzaid... vagy nem ezt a választ vártad?

f2br02b írta...

olvaslak, csak néha elfelejtelek olvasni, de lájkolom a blogod erőteljesen :)
(a London és a panorámák nagyon tetszenek!)

Mráz István [Space] írta...

örülök neki Pisti! Köszönöm, hogy nyomot hagytál! :D