2010. január 29., péntek

Panoráma képek - Strip

Tavaly Húsvétkor elmentünk kirándulni, és nekem akkor még nem volt gépem, ezért egy kölcsöngéppel fotóztam. Hamar észrevettem, hogy van benne panoráma funkcióm és utána teljesen rákattantam. Az első egy-két próbálkozás után, azonban elkezdett izgatni, hogy mi lenne, ha ezt a funkciót úgy kezdenénk el használni, ahogy nem annyira szokás... Persze nem találtam fel semmi újat, de kísérletezgetni azért jó volt.

Ezen a képen Gabi és a húgom Panni látható.

2 megjegyzés:

Gergő írta...

Mondjuk ha már strip, elmesélhetne valami történetet is. Pl. szólhatna két leszbikus csajról, akik megismerkednek a parkban, és elmennek szobára. Ehelyett három, össze nem különösebben kapcsolódó fotót látok egy képen... Egyébként nem rossz, de ki lehetett volna hozni belőle valami izgalmasabbat.

Mráz István [Space] írta...

az eredeti címe nem ez volt, hanem ,hogy egy barátság kezdete, csak ezt túl nyálasnak tartottam, és ezért egyszerűen ezt adtam neki, mert ahhoz hasonlít a legjobban... mint írtam nem az volt a lényeg, hogy mi jön ki a dologból, hanem, hogy úgy használjuk a panorámafelvételt, ahogy nem annyira szokás- nem volt cél azon kívül csak a kísérletezgetés, ami tudom jól, hogy botrányos. én ezen azt szeretem, ahogy saját magukat figyelik, meg hogy le tudtam fényképezni egy olyan szituációt, ami a valóságban nincs.
egyébként meg milyen csúnya dolgokat képzelegsz te össze a húgomról, meg a barátnőmről ?! :D