2009. december 9., szerda

Hungarocomix 2009 - Gigaposzt


Ha már régen volt poszt, most kaptok egy jó nagyot, a blog újraindításának alkalmából. November 29-én volt a Hungarocomix a Gödörben, amire mi is elmentünk a jó öreg Dzsánkival.

...És ha már ott voltunk, akkor kattingattam is egy kicsit...És mint ahogy látható is lesz, valóban csak nyomtam a gombot. A dokumentálást ugyanis előtérbe helyeztem az esztétikával és minden más ilyen teljesen hétköznapi fotós eszközzel szemben. A képeknek egy meghatározó része kicsit bemozdult, köszönhetően a kevés fénynek. A képeket kommentálja a nevük, abban minden info benne van!

***

Hungarocomix is the second comic festival in Hungary, what is being arranged in the second part of the year, usually in november or in december, in the center of Budapest, in a place called
Gödör (Pit) Klub. This year we have also been there but this time not just as inquirers, but as attendances with our comic called Pszicho Dzsánki (Psycho Junkie)...

And if I was there, I have also made some pictures about the programs, and artists who were there. I didn't intend to make artistic pictures. These were made with the pure intension of
documentary.









































3 megjegyzés:

Csacso írta...

Köszi!
Van pár remek kompozíció ;)

Mráz István [Space] írta...

Én köszönöm!

Örülök, ha tetszik!

Gergő írta...

Zsíír!
Valld be, csak azért olyan jók ezek a képek, mert félmillióba került a géped!